Nyläkare i exil

Tiderna förändras. Jag bor i kappsäck och mitt bohag befinner sig i en lägenhet långt ut på landet som visst ska bli mitt hem. Jag är heller visst inte kandidat längre, utan en arbetslös dagdrivare i väntan på AT. Frågan har länge varit vilken som ska bli bloggens framtid. 

Jag insåg att bloggen fyller 200 inlägg i och med detta inlägg. Det hade kanske varit lägligt att sluta. Sen så insåg jag att en sådan förändring i nuläget hade fått mig att gå upp i limningen. Jag behöver bloggen och er fantastiska läsare. Det blir alltså en omstrukturering som det heter.  Omväxling förnöjer, eh?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad glad jag blir att du fortsätter, hade funderat på om du skulle göra det. Gillar nya namnet.

2010-02-08 @ 21:45:41
Postat av: Louise

Jaa! Vad kul att få fortsätta följa dig! Tycker verkligen om din blogg, lycka till i allt det nya!

2010-02-11 @ 20:00:26
URL: http://windipence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0