Öppet brev

Älskade utbildning,
Ibland går du mig på nerverna
Ibland tvingar du mig rita ambivalenskors
Ibland tvingar du mig till meningslösa PU-dagar
Ibland pressar du mig hårt
Ibland får du mig att tvivla

Men älskade utbildning,
ibland är du faktiskt helt underbar.
Ibland kommer de där stunderna då allting klaffar
Ibland är handledningen fantastisk
och ämnet fenomenalt intressant
Ibland känns allting rätt.

Trots långa dagar
Trots mycket slit
Trots studieskulder
Trots pengabrist

Tack för en bra vecka.

Kommentarer
Postat av: KatBat

Vad har du läst? nyfniken minsann.

2008-10-18 @ 00:54:04
URL: http://drkatbat.blogspt.com
Postat av: E

Är det öron?

2008-10-18 @ 12:48:00
Postat av: yetanotherkandidat

Visst är det öron och ögon! :)

2008-10-19 @ 16:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0