Det är inte lätt när det är svårt eller avd. tentaångest

Välkommen till dagens pity party. Om du mår bra föreslår jag att du läser någonting annat. Har du också tentaångest föreslår jag att du läser vidare. Skriv gärna en kommentar så kan vi tycka synd om varandra tillsammans.


Det kommer aaaaaaaaaaaaaldrig att gå säger jag. Hopplöst att öppna boken, grov tentaångest, inget nytt jobb (det blir golvstädning för mig resten av läkarutbildningen) en vecka av HIA-placeringen avklarad och jag har lyckats med absolut zilch. Finns det någon specialitet som har plats för någon som är både klumpig och lite korkad? Självförtroendet någonstans nere i lilltån och jag vill bara ta en sista minuten och lägga mig på en strand och skita i ALLT. Vänligt sinnade människor i min omgivning försöker tala om för mig att jag inte borde känna så här, vänligt sinnade människor kan inte förstå varför jag känner så här. Jag som är så lyckad. Tjena. Bra, ge mig dåligt samvete för att jag mår dåligt. Jag förtjänar att må såhär, jag är elak. Egocentrerad. Andra har det sämre. Jag borde veta bättre.

En sak till: det är synd om människorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0