Olydig

Borde:
Söka jobb

Gör:
Bloggar

Jag befinner mig i någon slags förnekelse. Förnekelse över att ännu en vecka bara har försvunnit medan jag bara hann blinka. Förnekelse över att det snart är dags. Förnekelse över alla de beslut som behöver fattas, de vuxna brev som ska författas. Huvudet säger en sak, men armarna, benen och hjärnan bara gör annat hela tiden. För de vill faktiskt inte. De är olydiga och sitter på tvären. På tvären struntar man i konsekvenserna. På tvären behöver man inte ta tag i sådant som är jobbigt. På tvären behöver man inte vara rädd för att bli ratad. Det gör ju saker och ting mycket enklare för stunden. På tvären finns alltid imorgon, i alla fall tills det är försent.

Ctrl + A + Del. Igen. Det börjar likna en fars det här...


Kommentarer
Postat av: anski

Som jag förstår det så är det efter nyår platserna börjar tillsättas för sommarens UL-vik på de flesta ställen. Så ta det lugnt... Om den som anställer har dina papper i dec borde det vara gott om tid. Lycka till!

2008-10-26 @ 15:17:07
URL: http://anski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0