Falling in love

Det är officiellt. Jag har ingen tid den här veckan, och är en hemsk människa därefter. Jag kan inte vara social, inte åka hem till mamma, inte mysa med pojkvännen. Den här veckan ska fantastiskt mycket information och undersökningsteknik in i huvud och fingrar. Det bara är så. Den här veckan är jag och min utbildning som ett nykärt par. För oss existerar ingen annan.  Det är otroligt kul och jag vill, vill, vill trots visst obehag från näsan efter en dags undervisning i undersökningsteknik. Undrar stilla om jag inte hittat hem, trots allt. Det blev kärlek vid första ögonkastet bland alla trevliga människor, mikroskop, trattar och fiberskop av olika slag.

Vi ses om en vecka.

Kommentarer
Postat av: Nisse

Hej!

Sidan "bli.medicinstudent.nu" (längst upp i din länklista här på bloggen) har ändrat adress till "medicinstudent.nu"... skulle du kunna uppdatera länken? :)

2008-10-29 @ 12:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0