IVA-symfoni

Tick-tack-tick-tack-tick-tack
Dudeli-du-du-dui
Piiiiiiiiiiiiiiiiip
pip pip pip
RRRR!
Tick-tack-tick-tack-tick-tack
Ding-dong, ding-dong
Dudeli-du-du-dui
pip pip pip
klonk klonk
tick-tack-tick-tack-tick-tack
Piiiiiiiiiiiiiiiiiip
pschssssssssssssst
Dudeli-du-du-dui
tick-tack-tick-tack-tick-tack
tick-tack-tick-tack-tick-tack

tick-tack-tick-tack-tick-tack
tick-tack-tick-tack-tick-tack
tick-tack-tick-tack-tick...

...och tack för mig. Gaaah! Jag är officiellt dödstrött. Jag känner mig som Kalle Anka i det där avsnittet där han är fågelskådare och den där fågeln som gör jobbiga ljud aldrig låter honom vara ifred. Nu ska jag lägga mig och sova. Och du, snälla ring mig inte än på ett tag. Min telefon lever just nu i farozonen. Risken finns nämligen att jag kastar nästa pipande maskin som kommer i min väg i golvet så att den går i tusen bitar. Det vore ju lite synd, kan tyckas.

Kommentarer
Postat av: KatBat

Hahaha! Man vänjer sig, helt plötsligt blir man livrädd om det blir tyst...

2008-07-17 @ 16:17:09
URL: http://drkatbat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0